| Uitgaan | |
|---|---|
| Topic Started: 1 Jan 2012 - 14:25 (108 Views) | |
| SilverMoon | 1 Jan 2012 - 14:25 Post #1 |
![]()
Admin
|
Wie van jullie gaat er wel eens uit? Wat vinden jullie leuke plaatsen om naartoe te gaan? |
| 'Ye-he-he. And now is the time to declare yourself. Come forward and join us... or die.' | |
![]() |
|
| Ailish | 6 Jan 2012 - 18:00 Post #2 |
![]()
|
Ik ga eigk vrijwel nooit uit; ik heb er niets mee. Ik spreek liever es bij vrienden af of iets van die strekking. |
| Don't run away this time and die like a man! | |
![]() |
|
| Roody | 6 Jan 2012 - 22:37 Post #3 |
|
over het algemeen ga ik nooit uit zo nu en dan (maar vrij zelden) spreek ik af met vrienden om naar een film te gaan kijken of zo |
|
It's better to be a brave fool than a living coward. Or was it otherwise? | |
![]() |
|
| Rory | 15 Jan 2012 - 15:32 Post #4 |
M.
|
Ik ga wel regelmatig uit... Ik vind leuke steden om naar toe te gaan: Utrecht, Amsterdam en Den Bosch. En vroeger ging ik ook vaak stappen in Antwerpen omdat ik gratis met mijn OV studentenkaart naar Rosendaal kon en vanaf daar voor echt 5 euro naar antwerpen. Tegenwoordig ga ik lekker stappen in eigen woonplaats vind ik ook erg leuk omdat ik iedereen ken omdat ik hier in de Horeca heb gewerkt.
|
| Love is power | |
![]() |
|
| Marlon | 16 Jan 2012 - 17:16 Post #5 |
|
Ik ga ook wel graag uit. :') Meestal ga ik naar Merz in Dordrecht en dan daarna naar 'De Kroeg' wat ook in Dordrecht is. Als ik met wat oudere mensen uitga ga ik het liefste naar Hollywood in Rotterdam of ergens in Breda. In Breda is het sowieso altijd feest, dus het liefste ga ik daarheen, maar ik heb niet altijd geld.
|
I Learned Love Is Like A Brick: You can build a house or sink a dead body.
| |
![]() |
|
| Mellaaaxx | 23 Jan 2012 - 19:32 Post #6 |
|
Ik ga vrijwel nooit uit in een discotheek.. Simpel omdat het mij soms te druk is, te lawaaiig en bovendien kan je ook op andere manieren uitgaan, een drankje doen bij een café ofzo.. Ik ben niet echt een uitgaanstype, verrassend vergeleken met de rest van mijn familie. Laten we zeggen dat ik de verstandigste ben, door te sparen in plaats van het uit te geven aan nutteloze dingen zoals uitgaan..
|
|
You feel love, but you just can't embrace it.. When you found the right one, at the wrong time | |
![]() |
|
| Ginny Wemel | 25 Jan 2012 - 16:22 Post #7 |
|
Ik ga nooit uit maar ik ben ook nog maar 14 dus dat is, denk ik, wel normaal,niet? |
![]() |
|
| Michelle14 | 9 Feb 2012 - 17:38 Post #8 |
|
Ik ga nooit uit maar ik 14 jaar oud over twee jaar ga ik uit |
![]() |
|
| Samantha | 10 Feb 2012 - 16:45 Post #9 |
|
Ik ga vaak naar 't stad (Antwerpen dus) of naar Roosendaal, maar dat noem ik niet echt uitgaan Ik ben nog niet vaak uitgegaan voor de rest
Edited by Samantha, 10 Feb 2012 - 16:46.
|
![]() |
|
| 1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous) | |
| « Previous Topic · Leven en Problematiek · Next Topic » |
| Theme: Blue & Green | Track Topic · E-mail Topic | 7:57 AM Feb 23 |

vind ik ook erg leuk omdat ik iedereen ken omdat ik hier in de Horeca heb gewerkt.