| Tervetuloa Talvivaaran keskustelufoorumille. Täällä kokoontuu suomalaiset Game of Thrones sarjan vannoutuneet fanit joiden kesken vaihdamme mielipiteitä sarjan tapahtumista ja keskeisimmistä hahmoista sekä tiedotamme tuoreimmista uutisista ja huhuista. Keskusteluihin osallistuminen vaatii rekisteröitymisen jäseneksi. Rekisteröidy Mikäli sinulla on jo tunnus, kirjaudu tästä: |
| Nettiselaimet; mitä käytät? | |
|---|---|
| Topic Started: Jan 17 2012, 04:53 PM (500 Views) | |
| Solidé | Jan 17 2012, 04:53 PM Post #1 |
|
Tyrion, son of Tywin
![]()
|
Chrome ollu itellä käytössä jo muutama vuotta, ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Kakkosselaimena toimii Mozilla Firefox mutta sitä käytän vain satunnaisesti, esim jos jotain html juttuja koodailen ja pitää tietää näyttääkö se selain sivun erilaisena jne.
Edited by Solidé, Jan 17 2012, 04:54 PM.
|
|
Shaggar: How would you like to die, Tyrion, son of Tywin? Tyrion: In my own bed, at the age of 80, with a belly full of wine and a girls mouth around my cock. | |
| Offline Profile |
|
| Khal Drogo | Jan 17 2012, 06:29 PM Post #2 |
![]()
Kyläläinen
|
Mozillaa käytän minä. Netin selaukseen en mitään erikoisempaa netissä harrastakkaan. Pakko pitää tästä lisäosasta, joka häivyttää kaikki mainokset pois. Ei hypi "Olet voittanut 1 000 000 euroa!" silmille enää. |
| "Ahajanaz lajak" | |
| Offline Profile |
|
| Taryan | Jan 20 2012, 06:47 PM Post #3 |
|
Kyläläinen
|
Mozilla Firefox on täälläkin käytössä. Bugittaa välillä niin himputisti ja lagaa muutenkin, mutta tälleen ollaan ihan tyytyväisiä kun ulkonäkö miellyttää. Kyllä on tullut harkittua, että kokeilisi muitakin vaihtoehtoja! |
| Offline Profile |
|
| Hound | Jan 21 2012, 03:49 PM Post #4 |
|
Kyläläinen
|
Olen löytänyt rakkauteni nettiselaimista varmaankin kivien ja karikoiden kautta. Aikoinaan olin uskollinen vain Mozillalle, sitten vaihdoin Operaan ja nykyään olen käyttänyt viimeiset kaksi vuotta Chromea. Chrome on helppo ja yksinkertainen, sekä nopea selain. Joskus kun joudun vierailla koneilla käyttämään muita selaimia, niin oonkin vähän hukassa siitä, että mistä löytyy mitäkin ja mikä nappula vie minnekin. Lisäksi Chromen teemat ovat hauskoja ja erikoisia ja niistä todellakin on vara valita oma suosikkinsa.
|
| Hound will die for you, but never lie to you. | |
| Offline Profile |
|
| May | Jan 27 2012, 07:13 PM Post #5 |
|
Kyläläinen
|
Mozilla täällä pääasiallinen. Chromea olen kokeillut, mutta laiskuuttani en ole jaksanut nähdä vaivaa siirtymiseen. Jos joku ei toimi niin äärimmäinen viimeinen vaihtoehto on Explorer. Jei! Olen kyläläinen!!! Edited by May, Jan 27 2012, 07:13 PM.
|
| Offline Profile |
|
| 1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous) | |
| « Previous Topic · Offtopic · Next Topic » |

Lisäksi Chromen teemat ovat hauskoja ja erikoisia ja niistä todellakin on vara valita oma suosikkinsa.
10:32 AM May 25